Strona główna > Misc, penspinning > Mr. Bombastic :D FotM : ShaiiboN.

Mr. Bombastic :D FotM : ShaiiboN.

Yay, działo się, działo. Wiec po pierwsze dostałem 2 propozycje nagrania „TAG’a” , bądź tez mini relay’a . Jedna polska , jedna egzotyczna propozycja. Przyjąłem obydwie, na obydwie nagram coś, na TSG relay, na TSG promo i potem chyba już raczej nic do MP 😐 Trzeba się oszczędzać, wiecie.

Dalej, w polskim świecie penspinningu będzie się niedługo działo, mam nadzieje. Ja tam mu wierze, radze wam tez.

Dalej, dalej, ręce Gadget’a… hmm, pomyłka, nie Gadget’a, tylko mojego „Screenshooter’a”. Wczoraj wyłapałem dość ciekawa sytuacje na SB, mam nadzieje, ze się nie obrazisz Sh 😀 Po prostu pozytywna sytuacja, łapcie :

A co do ShaiiboN’a. Pozdrawia cie, Nadolku. Cytuje :

„ShaiiboN
18:43:00
XDDDDDDDDDDDDDDD
18:43:03
oh ty kurwa
18:43:06
dobra wiącha
18:43:13
pochwal go ode mnie
.”

A z kolei co do Nadolka, to można zarówno na blogu czytać, jak i tutaj, sorry, ale nie mogę się powstrzymać 😀 Szczerze? He makes my day everyday. Kurwa, jak można być tak tępym? Ale wiesz, dzięki, poszerzasz horyzonty marketingu Nadol. Blog dostaje +300 odwiedzin dziennie, chyba można powiedzieć, ze tobie to zawdzięczamy, albo raczej twojej głupocie. Prawdę mówiąc pisz ile chcesz, witam cie z otwartymi ramionami na tym blogu. Wiesz jak wyglądam czytając to? Trollface.jpg. Wiec teraz czas na gwiazdę wieczoru, ladies and gentlemen, i am proud to present you our super star, Nadol!  *Jeopardy! Think Music*.

Po pierwsze, dzięki, ze ten blog za cały internet uważasz. Dziękuje za atencje i poparcie.

Po drugie, chciałbym ci pomoc, chłopaku. „Dobra Lawilet, widzę, że jesteś aż tak pojebanym debilem” , „Kurwa jaki ty jesteś zjebany”, „Śmieciu.”. Uuu, zainwestuj serialnie w jakieś lekcje etyki, bo nie za bardzo z manierami u ciebie. Nie wnikam, wiesz, piszesz „Nie wyobrażam sobie jak można mieć tak spierdolone życie prywatne „. Ja sobie wyobrażam, jak mowie, nie wiem jak tam u ciebie w domu i ogólnie, ale z tego co mogę wyczytać chyba nie najlepiej.

Dalej, „żeby rozpaczliwie szukać rozgłosu wśród anonimowych użytkowników internetowego forum, kurwiąc się przy tym w najgorszy możliwy sposób.” Ten był dobry. Szukam rozgłosu, dajcie mi go! No kurwa, dawać! Nadol, detektyw, jak we wcześniejszym poście pisałem, strasznie lubi się bawić w takie „kryminalne zagadki”. Zna mnie lepiej niż własna matka, widział jak się , cytuje, „kurwie”. Ah, ta dzisiejsza młodzież. Za dużo telewizji, zdecydowanie…„Cała twoja bytność na tym forum to jeden wielki desperacki krzyk i próba zwrócenia na siebie uwagi.”   <- Ten tez był dobry, ma chłopaczyna gadane, kurde.

A propos twojej puenty, to mi siebie tez nie zal. Ciebie za to tak. Jak mówiłem, nie wnikam w rodzinne sprawy. Napraw co popsułeś, albo co sie tam u was popsuło i wróć z manierami, czekam :* „Śmieciu.”

Kategorie:Misc, penspinning
  1. FeniX
    16 września, 2010 o 6:15 pm

    Jak dla mnie to bez sensu kompletnie robisz z tego bloga śmietnik na osobiste wojenki.

    • 16 września, 2010 o 6:35 pm

      To nie czytaj, nikt Ci nie karze ^^’ Nadolka tak łatwo nie zostawię, nie ja zacząłem i proszę , nie wyskakuj z tekstem „Bądź mądrzejszy i skończ”.

  2. Asper
    17 września, 2010 o 4:39 pm

    czyli tak :
    wczoraj, kiedy tu wszedłem zobaczyłem Twój post „Pff, flameh meh meh „.. i uznałem ,że drugiego tak zawzietego człowieka nie ma!
    ale zacznijmy od tego, że jestem po Twojej stronie , bo :
    1.W pierwszym poscie na PSJ pisałeś „moim zdaniem” , „uważam, że ” itp. więc jakieś czepianie się Twojego zdania jest średnio fajne..
    2.Głupie było czepianie się angielskiego , którym podpierasz polski. To jasne, że nie mając kontaktu z polskim (który jest trudny) możesz używać angielskiego.

    No i Ty w odpowiedzi wziąłeś każde Jego zdanie w cytat , i faktycznie Twoja riposta ociekała krwią. I byłoby fajnie gdybyś na tym zakończył.

    I wtedy zobaczyłem Twoje ‚meh, meh’ :
    na początek ” Nadole to upierdliwe..itd.” .. i to było dziecinne.
    dalej te screeny.. do każdego zdania jakieś opisy, tłumaczenia..
    i na koniec ten terminator.. to wywołało na mojej twarzy uśmiech..napisz jeszcze o tym prace magisterską.

    naprawdę, że też Ci się chciało tak to ciągnąć..

    i napisałbym , że z Was dwóch to Nadol jest dojrzalszy, ale jak przeczytałem to co napisał Ci Nadol .. facepalm.

    „Dobra Lawilet, widzę, że jesteś aż tak pojebanym debilem” , „Kurwa jaki ty jesteś zjebany”, „Śmieciu.”

    jak dzieciak z czwartej klasy.
    więc radzę Ci, Lawliet, jak przyjaciel : zostaw tą sprawę już w spokoju i do niej nie wracaj, bo to już nie jest zawzietosc , tylko bardziej upierdliwosc.. a klocic sie z czlowiekiem , ktory uzywa w riposcie wyzej wymienionych słow to zadna zabawa, nie prawdaż ?

  3. 17 września, 2010 o 9:21 pm

    Zostać zniszczonym przez blog T_T

    A co do Nadola to ja bym był za Feniksem.

  4. Mikulew
    19 września, 2010 o 4:34 pm

    Bezsens, kogo obchodzi wojenka przez internet Nadol vs. Lawliet?

    Ale z Shaiibonem dobry hue hue pijemy za penspinning!

    • 19 września, 2010 o 5:43 pm

      Mikulew, nie spodziewalem sie, ze kiedykolwiek to napisze, ale jebac to, +1 Mikulew.

  1. No trackbacks yet.

Dodaj komentarz