Strona główna > penspinning > #Le video de blog °1.

#Le video de blog °1.

Podglosic na max.!

To chyba tyle, co do MP macie powiedziane, co do Zombo tez. Ciekawa sprawa jest to, co Madzia napisała, a mianowicie :

Tak wiec starać się, bo sporo eventow na PPP ^^ A ,jeszcze bym zapomniał screena z Peemem zapostowac , tutaj :

Mini nius : nauka Vegasa nie idzie tak źle jak myślałem 😛

http://www.youtube.com/watch?v=RKQA_pwTLw0&feature=recentf

Wyszło BPSC 3rd, oglądąć

/macioster pozwolił se dodać xd


Kategorie:penspinning
  1. Phantasm
    18 września, 2010 o 7:45 pm

    Dzięki za reklamę, czy co to było 😀

    • 18 września, 2010 o 8:00 pm

      No problem, co do sola ,to nawet niezle, krec dalej a kto wie, moze beda z Ciebie ludzie ^^ Edycja nawet fajna, ale IMO bardziej do muyki powinienes edytowac, popatrz sobie, na PPP postowalem „piece of art” czy jakos tak.

  2. Phantasm
    18 września, 2010 o 10:45 pm

    Chodzi ci o te przybliżenia, ruszanie filmem itp? 😉

    • 18 września, 2010 o 11:41 pm

      Ah tego komenta nie zauwazylem, tak chodzi mi o przyblizenia, ruszanie filmem itepe itede.

  3. Phantasm
    18 września, 2010 o 10:49 pm

    Tak wogóle to nie lepiej sobie ściągnąć już od razu After Effects niż Vegasa? :p

    • 18 września, 2010 o 11:40 pm

      Nie mam pojecia jak z editingiem zaczac, wiec wydawalo mi sie , zeby powolutku Vegasem zaczac, bo AAE podobno to czarna magia..

  4. Phantasm
    19 września, 2010 o 11:15 am

    Ja sie uczylem wszystkiego z videocopilot.net

    po obejrzeniu kilku tutoriali zacząłem ogarniać podstawy 😉

    • 19 września, 2010 o 11:45 am

      Kay, ja wole narazie sobie Vegasa ogarnac, jak mnie editing wciagnie, to moze sobie AAE zalatwie ^^

  1. No trackbacks yet.

Dodaj komentarz