Strona główna > penspinning > O! Bedzie sie dzialo 8)

O! Bedzie sie dzialo 8)

Witam, witam. Jak widzicie, jak na początku pisałem i dobrze przepowiedziałem ,zapewne co ~3 dni się będą tutaj nowe posty pojawiały. Myślę, ze to nie aż tak źle, bo codziennie po 2 posty to trochę było przesadzone, jednakże od czegoś trzeba zacząć, na jakichś fundamentach, u know.

Wiec dziś sobie gadałem z Peemem i pokazałem mu moja marna probe skopiowania jego minicomba, tak o , żeby znać jego zdanie.

Na moim kanale również można jego komentarz zobaczyć, a to serialnie rzadkość *.*

Co się Peema i Supawita jeszcze tyczy : Peem rozwalił swoja kamerkę, ale zbiera już na nowa. Poza tym wyda on TAG video z Supawitem pod koniec listopada, wiec czekamy! Powiedziałbym jeszcze coś, ale nie chce mieć zbyt długiego języka, wiec temat Peem & Supa zostaje tym samym wyczerpany.

Kolejna rzecz , doszły do mnie moje dwie nowe książki , Japanese Advanced Crash Cours 😀 I Soundtracki z Death Note. Voila.

A wracając do penspinningu, ostatnio mam straszna fazę na Mushashiego i jego solo videa ~.~ Polecam unoffcial solo video by Sherni :

Ah i wydałem pierwsze promo 🙂 Podoba sie ludziom na FPSB, UPSB i GPC. PPP coś mniej aktywne. Tak czy siak , prosto, Vegas, 2 dni , 1. edit =

Blogowe video wyjdzie w poniedziałek lub wtorek , powód? Malo czasu i chęci na razie na kręcenie głupot o Mikulewach i jego próbach „zflamowania” mnie :*

Kategorie:penspinning
  1. macioster
    26 września, 2010 o 11:13 am

    gz
    Wyczyść gripy w kt 0o

  2. Dulek
    26 września, 2010 o 3:06 pm

    Za słabo zblurowałeś tam gdzie jest tekst pod lupą. Nie ma to jak prosić o komentarze i się tym potem chwalić na forum. ;x

    • 26 września, 2010 o 7:19 pm

      Poprosilem jedynie o to by napisal to co napisal mi na MSN na yt. O komentarz nie prosilem , zeby pisal you are awesome. Jak mi juz to na MSN napisal, poprosilem zeby na YT napisal, zebym mial pamiatke.

      • Dobry Chłopaczyna - Cienki
        30 września, 2010 o 2:06 pm

        tak czy inaczje, to trochę podchodzi pod self ownage.

      • Dobry Chłopaczyna - Cienki
        30 września, 2010 o 2:06 pm

        tak czy inaczej, to trochę podchodzi pod self ownage.

    • Maniek
      29 września, 2010 o 6:48 pm

      To była moja kwestia ; /

  3. Sosek
    26 września, 2010 o 4:27 pm

    Za umiejętność niektórych trików, oraz za takie palce na 15 minut, mógłbym umrzeć!

  4. 27 września, 2010 o 6:48 pm

    Ja mogę swoje oddać, bo nie lubię 😡

  5. Dupa.
    29 września, 2010 o 6:33 pm

    Lawliet, tak jesteś snobistycznym gnojkiem, a to że poporosiłes peema o komentarz wcale nie jest fajnym. Ogolnie wydajesz mis ie na cholernego gnoja i jakkbym mógł to posdumowałbym to w ten sposób : „Cwaniak w necie, cipa na świecie”, oczywiście to moje subiektywne podejście którego nikt nie musi/może podważać ani się z nim zgadzać. Tyle.

  6. 29 września, 2010 o 6:34 pm

    8) Ok, „Poprosilem jedynie o to by napisal to co napisal mi na MSN na yt. O komentarz nie prosilem , zeby pisal you are awesome. Jak mi juz to na MSN napisal, poprosilem zeby na YT napisal, zebym mial pamiatke.” Jeszcze raz prosze.

  7. Dupa.
    29 września, 2010 o 6:49 pm

    Lawliet :
    Ok, „Poprosilem jedynie o to by napisal to co napisal mi na MSN na yt. O komentarz nie prosilem , zeby pisal you are awesome. Jak mi juz to na MSN napisal, poprosilem zeby na YT napisal, zebym mial pamiatke.” Jeszcze raz prosze.

    Dobra, nie wiadomo o co tam poprosiłeś, ogolnie chciałbym troszkę odbić od temat i tak publicznie zapytać, czy ty nie czujesz ze swoim, moze i zwykłym, zachowaniem potrafisz bardzo zdenerwować człowieka? 😀

    • 29 września, 2010 o 6:56 pm

      To moja praca, wkurzac ludzi udowadniajac im ,ze sa glupi.

  8. Klapcio
    25 grudnia, 2010 o 9:48 pm

    To na chuj to w ogole zamazałeś…?^^

  1. No trackbacks yet.

Dodaj komentarz