Strona główna > penspinning > Nubs learn with me i pare innych. AYATORI!

Nubs learn with me i pare innych. AYATORI!

31 października, 2010 Dodaj komentarz Go to comments

Trzecie video dla tych, którzy maja ochotę wkroczyć na ścieżkę dobra 8) Zamieszczam link poniżej i życzę owocnej pracy.

Zapomniałbym prawie : wesołego Halloween 🙂 Z tej okazji nagrałem sobie freestyle, parę innych osób tez, nawet został zorganizowany collab tematyczny w JEBie.  Zarówno Near jak i ja nagraliśmy FS z Jokerem, z tym, ze jego Joker był lepszy :/ Coz, jakoś to przeżyje, link do mojego FS, Neara FS i collabu Harrowing podaje poniżej :

Co do newsów w świecie penspinningu… Ostatnio bardzo mało się dzieje, albo po prostu mam takie wrażenie. Tak czy siak , będzie się dopiero działo, mogę to Wam obiecać 8) Pracuje z Soskiem jak wiecie nad seria projektów – collabow i następny będzie miejmy nadzieje jeszcze lepszy niż „Himitsu”. To, ze pracuje z Soskiem, TSG oraz pewnym teamem na GPC + LPSA nie oznacza, ze nie pracuje „sam”, bo jedynie oprawę graficzna mojego własnego projektu przejmuje pewna osoba z PPP. Hmm , za dużo paplam, tak czy siak, wesołego Halloween jeszcze raz , a ja ide oglądać Foresta Gumpa.

 

P.S. Patrze, a tu Ayatori na twittrze zapostowal linka do video… Myslalem, ze znowu jakis szit, ze jakies sranie w banie jak on to zwykle robi itp, a tu jego nowy clip po dlugim czasie : o Ok , nie najlepsze to  , ale zawsze cos.  KLIK!

Kategorie:penspinning
  1. Mikulew
    1 listopada, 2010 o 12:47 pm

    Near’s Joker gniecie cyce!

  1. No trackbacks yet.

Dodaj komentarz