Strona główna > penspinning > Ox , ale nie.

Ox , ale nie.

Hmm, bylem 2 dni  w Anglii. Czemu? Proste, moim drugim wymarzonym uniwersytetem jest Oxford University. I papiery złożyłem już wcześniej, dużo wcześniej, żebym nie był na liście czekających czy cos, nie wiadomo zawsze, co się może wydarzyć.  Dostałem od typka z którym gadałem czapeczkę, yeah , prawie jak pełnoprawny student.

 

 

No, ale jest problem. Marzenia nie zawsze się mogą spełnić, trzeba mieć listę priorytetów, a pewne marzenia nie pozwalają mi studiować za granica, muszę wrócić do Polski. I w sumie dobrze i tak, ale cóż, nie będę się rozpisywał, w końcu to blog o penspinningu , lol.

 

A wiec mamy parę filmów na R3 MP ‚ 10 , np. Fahrenheit, który ładnie zakręcił (nie patrząc na parę małych lagow : | ). Jego film :

 

 

Ja osobiście na Radziowa muszę dopiero coś nagrać, kurde , ostatnio znowu mam coraz mniej czasu na wszystko…

Kategorie:penspinning
  1. RafauPS
    8 grudnia, 2010 o 2:40 pm

    Jeden cap wyglada normalnie na fiolet a drugi na niebieski, swiatlo? ;D

    • 8 grudnia, 2010 o 3:00 pm

      Obydwa fiolet, tyle ze jeden CT , a drugi MM. Przypadkiem sie sklada , ze HAL teraz tez taki ma, bo jeden cap mu sie poszedl walic 😛

      • Klapcio
        25 grudnia, 2010 o 9:42 pm

        Perdolisz… „przypadkiem” :Qstra:

  2. Ygo
    8 grudnia, 2010 o 5:17 pm

    Już kiedyś miałem napisać, że mi się strasznie nie podobają gripy założone na same końce capów 😛

  3. 8 grudnia, 2010 o 6:25 pm

    Naah, ja tam tak lubie. Wtedy KT ma dla mnie perfekcyjne momentum 😛

  4. Sosek
    8 grudnia, 2010 o 7:39 pm

    Pojebało Cię? Ja bym kurwa z takiej szansy nie rezygnował. No bo kurwa, ta szkoła ma prestiż, a w Polsce to śmierdzi chujem, walki o krzyże i ściąganie emerytur na Radio Maryja. Kurwa!

    • Sosek
      8 grudnia, 2010 o 7:39 pm

      Gdzieś się jeszcze jedna –<>– zaplątała !

    • Sosek
      8 grudnia, 2010 o 7:40 pm

      Miała być tam kurwa tylko nawias ja ukrył lol. I w ogóle czemu nie da się edytować komentarzy, do whooya!

    • RafauPS
      9 grudnia, 2010 o 4:01 pm

      Patriota widze.

  5. 8 grudnia, 2010 o 8:19 pm

    Powiedzmy, ze sprawy sercowe ciągną mnie do Polski.

  6. 12 grudnia, 2010 o 4:28 pm

    Polska dobry kraj, ogranicza nas tylko własne stereotypiczne myślenie.

    • RafauPS
      13 grudnia, 2010 o 6:51 pm

      +2

  7. 12 grudnia, 2010 o 8:34 pm

    Sh +1. Cala prawda i tyle.

    • 16 grudnia, 2010 o 12:46 pm

      Rafau jósz daó plusa to jak ty dajeż to razem +2 wychodzi a nie +1… -.-

      • RafauPS
        19 grudnia, 2010 o 12:44 pm

        ja dalem po L’u, tylko ze jako odpowiedz na koment szajbona, wiec moj koment jest nad tym L’a. Juz poprawie ;d

  1. No trackbacks yet.

Dodaj komentarz